dimarts, 29 de març del 2011

CAP DE SETMANA A ULLDEMOLINS

Aquest passat cap de setmana vam fer una escapadeta junt amb la Nate, Bruna i l'Oriol. Tot venia d'un regal de Nadal, i vam anar a parar a un càmping d'Ulldemolins ( el Priorat ). Concretament ens vam instal.lar a un bungalow. El càmping és http://www.campingmontsantpark.com/eng/index.php molt ben situat per poder descubrir amb la calma el parc natural del Montsant.

El divendres després de dinar ja vam marxar tots sis amb la furgo i el baleno ( mig cotxe mig amfibi ) en direcció al Priorat. Tot plegat per a la familia baleno era una mica de sorpresa, per tant fins al final no van veure que dormirien en aquell magnific bungalow, amb vistes merevelloses al Montsant, envoltats d'atmetllers florits i amb moltes ganes de passar un bon cap de setmana.

El dissabte vam fer una excursioneta, visitant Siurana, Cornudella de Montsant, pantà de Siurana i l'ermita de Sant Joan del Codular on vam conèixer la Montserrat, interessant dona que fa 34 anys que hi viu sola.
A mitja tarda ja vam tornar al càmping ( l'Oriol necessitava la seva dosi de futbol i volia tant si com no anar a la pista ). L'endemà ja amb més calma una caminada per Ulldemolins i els seus voltants i la Marta ens va fer anar a comprar el pà de monyo, les orelletes i els bunyols de vent (dolços típics del poble).
Tothom pels seus interessos, la bruna cuidant la Violeta, l'Oriol amb la pilota i la pista, la Marta amb els seus dolços típics, la Nate amb el Yoga i jo vigilant aquesta colla!!!!!!!

Gran cap de setmana, crec que tots ens ho vam passar d'allò més bé!!!!!!! Ens van quedar moltes coses per veure, crec que hi tornarem.