divendres, 7 d’octubre del 2011

VACANCES MENORCA SETEMBRE 2011

El dia 12 de Setembre la Violeta, la Marta i en Pere van començar vacances!!!! aquest any vam decidir d'anar a Menorca " l'illa guarderia ". Vam marxar del 12 al 24, amb avió, cotxe de lloguer i un apartament a la cala d'en Bosch, al sud de Ciutadella. L'apartament és http://www.brisasmenorca.com/es/ la relació qualitat preu és molt recomenable tot i trobar-se dins una urbanització molt turistica.

El problema de fer vacances al Setembre és el temps però aquest any la sort ens ha acompanyat i la calor ens ha deixat anar gairabé cada dia a la platja. Hem pogut visitar les cales: cala pilar, macarella, macarelleta, turqueta, trebaluguer etc... una de les grans atraccions d'aquesta illa son les seves cales. Fins i tot un dia ens vam untar tot el cos amb el fang vermellós de la cala Cavalleria, la feina després va ser nostre per poder fer net del tot del fang.

A part de les merevelloses platges, un dia que no pintava gaire bé el temps vam anar a cala'n Porter on celebraven la festa del barri i que feien els famosos " Jaleos " de cavalls i que tots hem vist a Ciutadella per Sant Joan. Va ser interessant de poder veure com s'aixequen els cavalls i la gent s'hi posa a sota. Després vam acabar al bar Pons celebrant amb tothom les festes, amb uns calamars a la romana i cerveses, tot plegat molt curiós i divertit. "Bar Pons le desea felices fiestas!!!!!!!!"

Vam visitar també els pobles i ciutats de l'illa, a Maó vam visitar el port, el casc antic i molt bonic, la destilaria Xoriguer, vam agafar el tren turistic i finalment la Marta va aconseguir menjar-se el crossant cobert de xocolata que li havien recomenat.
A Ciutadella al ser més a prop d'on dormiem potser i vam dedicar més estones i passejades, amb un port molt bonic i un centre de ciutat molt interessant fan d'una ciutat molt agradable i recomenable ( si tingués de viure a Menorca no em semblaria malament anar a Ciutadella ).
També vam fer una pumada a Ferreries, vam visitar una formatgeria ( n'hi ha moltes amb denominació d'origen a tota l'illa ), vam anar al poble hotel de Binibèquer... un poble de postal creat essencialment per turistes, vam pujar al cim més alt de l'illa, el santuari de la verge del Toro de 357m d'altura, vam caminar per Alaior, Es Mercadal i Fornells on tot i no tenir-ho previst vam acabar fent la caldereta al restaurant Es Cranc ( molt bona però cal anar-hi amb la cartera plena ).
Un dia a la tarda vespre vam anar a fer el mojito i Gin tònic a les coves d'en Xoroi, a la Marta no li feia molta gràcia però ens va agrada molt poder veure com es pon el sol desde aquestes curioses coves.

Podria anar explicant i concretant molt més però de fet em pregunto a qui li pot interessar.... per fer memòria d'aquí un temps crec que ja n'hi haurà prou!!!!!!!!!!!!!!!!

espero poder continuar així!!!!!!!!!!