diumenge, 21 d’octubre del 2007

Continuem amb el resum de nova zelanda

Vam acabar l'ultim resum a Queenstown, doncs en aquest poble per fer-nos una idea era rotllo Sort, un munt de possibilitats per fer esports d'aventura, pointing, rafting, jetboating etc..... vam mirar quatre coses pero nomes mirar ja que eren bastant cares i tampoc estavem prou motivats per fer-ho!!!!!!!!!!!!! a l'illa del nord volem provar el zorbing pero aixo ja es una altre cosa. Vam sortir de Queenstown amb direccio Wanaka, poble xulissim al costat d'un magnific llac ( com molts pobles d'aquesta illa ), al costat d'aquests llacs el de banyoles es un bassal!!!!!!!!!! aqui a Wanaka vam estar-hi dues nits, on vam fer alguna caminada als voltants, vam veure el Puzzling World, que es un lloc on experimentar em efectes optics, fer puzzles i perdre't amb un laberint, bastant original i diferent del que portavem fet. Tambe i molt bo en la segona nit a Wanaka, a mitja nit als vols de les 2, ens vam despertar de cop i volta perque la furgoneta es movia molt, en Pere va pensar que eren uns gamberros que la movien, pero eren uns moviments molts estranys, i la marta va pensar amb fenomens paranormals rotllo expediente x!!!!!!!!!!!!!!! ja veieu en pere amb calcotets a fora mirant que passava!!!!!!!!!!!!! fins l'endema que ens van dir que havia estat un terratremol, vam quedar al.lucinats!!!!!!!! a mes a mes de 6,7 a l'escala d'en ricard!!!!!!!! una cosa mes.
Despres de Wanaka vam fer cami fins als glaciars de Fox Glacier i Franz Josef, vam tenir dos dies de molt mal temps.... pluja i mes pluja i fred, mentre esperavem que millores per poder fer una excursio amb helicopter per veure els glaciars i els cims mes alts, anavem fent la viu viu, cap aqui cap alla. Finalment el temps va millorar una miqueta i vam poder sortir amb helicopter, va ser molt xulo i a mes a mes cap dels dos havia volat mai amb helicopter, sembla que amb una ventada s'hagi d'emportar-ho tot!!!!!!!!! ens va aterrar amb un glaciar on vam poder-nos fer quatre fotos i comprovar el fred que fotia i no gaire res mes. Tambe caminant vam poder arribar fins on arribava la llengua del glaciar, que l'estrany del cas es que arriba fins uns 300 metres a nivell del mar!!!!!!!!!!!!
Despres dels glaciars vam fer cami ( llarguissim ) fins als pancake rocks, no sabria com explicar-ho, deixem-ho amb unes pedres molt xules... je je je... tant es.......... i vam continuar illa amunt fins a Westport, on vam veure moltes foques, fotien una pudor de gossera bruta que fa dies que no es neteja que era massa.... vam poder dormir tot i que no es pogues fer en aquesta platja i vam veure una posta de sol xulissima al mar Tasman, a partir d'aqui un nou amor va sorgir entre nosaltres, mes passio, mes romanticisme pero mai mai mai mes sexe!!!!!!!!! aixo era demanar massa.
Despres d'aqui i ja llancats al nord de l'illa vam anar al parc nacional Abel Tasman, zona preciosa i contrarestant amb tota la muntanya que haviem vist fins alhesores, vam passar a una zona de bon temps i de platjes xulissimes. Vam agafar una barca anomenada " aqua taxi " que ens va portar fins on vam voler i despres vam tornar caminant per les platjes i camins. En aquesta zona l'unica manera d'arribar-hi es caminant o per mar. Es per al.lucinar lo ben acondicionats que estan els refugis, i sempre sense pagar!!!!!!!!!
Finalment i per acabar aquesta illa, vam sortir com fletxes perque anavem tard fins a Picton on sortia el vaixell on ens havia de trasladar a l'illa del nord. I fins ara que acabem d'arribar a l' illa del nord, estem a Wellington, son les 10:00h del vespre, amb un camping, hem rentat la roba i estem a punt d' anar a dormir.
Hem quedat molt al.lucinats de l' illa del sud, tothom ens diu que la del nord no es tant bonica pero esperem trobar-hi moltes coses que ens agradin. Almenys tenim previst de fer-hi moltes coses.
Si tinguessim que descriure l' illa de sur, diriem que es un jardi gegant, tot verd, molt net, fins i tot en alguna ciutat hi ha gent descalca. Milers d' ovelles a tot arreu i molta tranquilitat, pots conduir depen la zona i no trobar-te ningu en molta estona. I es impresionant l' aigua que tenen, llacs i mes llacs i rius i pluja i neu............ mare de deu!!!!!!!!!! la marta esta super contenta amb la climatologia i el fart de caminar que ens hem fet!!!!!!!!!! esta esperant les platjes amb molta ansia.
bueno creiem que ja tenim una altre resum fet, esperem que tot i que esta aqui en plan comprimit i escrit rapid pogueu fer-vos una petita idea del que estem fent, a nosaltres tambe ens anirar molt be per despres poder repassar la ruta feta.
La marta per cert esta ben atavalada amb l' historia de la marea que si puja i si baixa..... diu que quan arribem s' ho mirarar be perque aixo es un xou. Aqui no hi ha qui s' acalari.