dimarts, 23 de maig del 2017

Eurodisney 2017

El passat 23 de març la Violeta va fer 7 anys i el nostre súper regal va ser anar quatre dies a Eurodisney (vam tirar la casa per la finestra je je je..).
L'11 de maig vam marxar tots tres amb avió cap a Paris. Teníem contractada pensió complerta a l'Hotel Santa Fe, que està ambientat com la pel.lícula Cars.
Del grup dels hotels del complex de Disney és el més senzillet i econòmic però està molt bé i per les poques hores que hi ets ja n'hi ha prou. És el més simple però també el que està més massificat.
L'esmorzar i sopar l'havíem de fer-lo al mateix hotel, i pel què fa als dinars, disposàvem d'uns tiquets que ens permetien menjar en restaurants de dins el parc, sempre i quan no superéssim el valor monetari dels tiquets. Els nostres tiquets eren per restaurants de menjar ràpid.

La previsió del temps no pintava massa bé duran aquests dies, però al final a part d'algun ruixat fort tampoc ens va perjudicar massa.
Ens ho vam passar molt bé tots tres. Vam intentar pujar a totes les atraccions que li podien agradar a la Violeta i veure diferents espectacles.
Cal destacar potser les atraccions de Rattatouile, Peter Pan i les nines del món (aquestes són les atraccions que van tenir més èxit entre nosaltres i que vam decidir repetir);  i pel què fa als espectacles n'hi ha moltíssims però el d'en Mickey és molt xulo!! I també la desfilada que fan cada dia a la tarda pels carrers, és espectacular.
A més, aquest 2017 es celebra el 25è aniversari i cada dia al vespre fan un espectacle d'imatges projectades al castell + focs artificials a les 22:30 hores de la nit que et deixa bocabadat.

Tan a l'hotel com al parc ens vam poder fer fotos amb varis personatges de Disney, però el dissabte i tenint present que a la Violeta li agraden molt les princeses, vam reservar taula a l'Auberge de Cendrillon, un restaurant temàtic on les princeses van passant per les taules, pots parlar amb elles, et signen un autògraf i pots fer-t'hi alguna foto.
Vam tenir la sorpresa afegida que la princesa Rapunzel, una de les preferides de la Violeta, va resultar que parlava català i vam poder-hi conversar una bona estona!! Fins i tot es va asseure a la taula amb nosaltres.
El preu del sopar va ser molt desmesurat però realment va valdre la pena i vam sortir tots tres molt emocionats.

Els quatre dies ens van passar a una velocitat supersònica i el diumenge al migdia ja tornàvem a fer el camí direcció l'aeroport. Van ser dies molt ben aprofitats en els quals et lleves molt d'hora i vas a dormir molt tard....

Estem súper, hiper, mega contents d'haver fet el viatge!!
Si cal fer recomanacions a alguna persona que es plantegi anar-hi serien: fer el viatge entre setmana (de dilluns a divendres) i fora de temporada alta.
Malgrat anar-hi el mes de maig, el volum de gent que hi havia era important, i sobretot vam trobar la diferència entre el dijous i divendres respecte el dissabte i diumenge.