dissabte, 11 d’octubre del 2008

San Pedro de Atacama ( Xile )

Despres d'un mega control policial a la frontera de Xile, ens han revisat totes maletes ja hem canviat de país, som a Xile.
Portàvem una bossa de fulles de coca i ja ens van avisar que no les podiem passar a Xile, per tant les hem regalat al nostre xofer-cuiner Iver.
Aquest matí ens hem despertat sota zero i ara estem a uns 30º!!!!!!!!!! estem desesperats perquè no tenim roba d'estiu, però despres del fred que hem passat realment és un orgasme passar calor!!!!!!!!!! En Pere hi ha s'ha tallat uns pantalons i està a punt de fer-ho amb una samarreta. Ens podriem comprar roba però aquest poble és carissim perquè és molt turistic, esperarem si cal arribar a Arica que ens han dit que la roba surt molt bé de preu, a més a més d'aquí a uns dies tornem a la Paz i al Titicaca que tornarem a tenir molt fred.
San Pedro de Atacama és un poble de 5000 habitants al mig del desert d'Atacama, des d'aquí es poden fer vàries excursions pel desert, algunes d'elles ja les hem fet venint de Bolivia, però estem interessats en fer-ne alguna altra.
Tenim una mica de xou amb les monedes, ja que per exemple 1 dolar eren 10 bolivians i 1 dolar ara son 560 pesos xilens!!!!!!!! ens falta una calculadora!!!!!!!!
Estem en un hostal amb dret a cuina amb l'Osvaldo el jutge, en Raul i la Maya. A partir d'aquí tots seguim camins diferents. Com ja hem dit aquí és molt car per tant la cuina la farem servir bastant.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia al matí, grrrr, quina enveja llegir el vostre relat cada dia, la veritat és que amb el que expliqueu tens la sensació de ser aquí o millor dit: Que t'agradaria ser-hi!
Veig que continueu fent amics, ja teniu les portes de mig món obertes, així que amb els anys teniu molta feina a fer, jejej!

Va, una forta abraçada i continueu amb aquesta intensitat!

Joan.

Anònim ha dit...

HOLA!!!!!!JO VULL VENIR....CADA ESCRIT DEL BLOG EM FA MÉS I MÉS ENVEJA...M'HAURE DE CONFORMAR AMB AGAFAR UNA FOTO, MIRAR-LA FIXAMENT I IMAGINAR AMB ELS ULLS TANCATS QUE HI SÓC!JA EN TINC PRACTICA, AQUEST DISSABTE HI HE TORNAT!UEEE!!!!JA HE FET ELS DEURES QUE EM DEMANAVEU PER LES SIRENES DE RODA EH!AVUI HAN FET ELS 100 M AMB CAVA...PETONETS ENYORATS DESDE CASA...

Anònim ha dit...

Ai ai Pere no et conec amb aquest cap,tan maco que ets amb els cabells llargs, bé estem contens que ho s'ho passeu tan bé,jo aniré em l'ave je je,air vam anar a veura unes caves em l'Irene i la Mercè, vam mamà a base de bé,l'Antoan em 3 dones no li deixem dir res, je je.molts petons de totom.
LES SIRENES DEL TER

--- LLOP I XAI --- ha dit...

Hoooola, que bé que us ho esteu passant!
A mi també m'ha sorprès en pere amb el cap rapat, però què has fet! perdràs els superpoders...
Apa cuideu-vos que aquí tot és igual.
Jo aquest cap de setmana vaig a Roses, regata Freak, de teledirigits, un pla d'escandol.

Xaiet descontrolat!

Anònim ha dit...

que cabrons aquesta foto es preciosaa es tope guapo aket lloc qui pogues estar aki enlloc desta kurran ara mateix...
pos res boixos nois no la lieu gaire

Jordi m

Anònim ha dit...

HOLA PERE VEIG QUE US HU PASSEU MOLT BE AVEURI SI SAVEU QUI SOC

PETONS DESDE RODA ARA 20 , 18 ESTEM APUNT DE SOPAR

Anònim ha dit...

Hola nois, veiem que tot os va bé, i el que veieu i passeu es molt bonic i interessant, tot i que hi ha estones un xic complicades tot i així es mol interessant i continueu així, encara queden uns quants dies.
Que os vagi bé
Fins aviat.

Pep's

Anònim ha dit...

Ei nois disfruteu molt, perque tot passa molt rapid i aviat tornareu a ser aki. tireu moltes fotos que les volem veure.

Pere la lliga del marca esta apunt de començar, t'estem esperant que campru ja esta nervios.
fins aviat.

jotri.

--- LLOP I XAI --- ha dit...

no coneixereu els pastorets, a Ventdelpla, s'estan tornant bojos, en Julià va super ensacat, la Teresa s'ha convertit amb l'Eulàlia montsolis, el Montras un "sintecho" de ventdelplà, fa riure, s'han con trastocat... el millor en Martí clanxinat, ...

xai que volta per ventdelplà, a veure si demà m'hi veieu.

Anònim ha dit...

Sabeu que? la mare Irene, ja sap buscar el bloc tota sola,ja el llegeig pel seu comte( m'ha dit que us ho digui)aviat em passarà la mà per la cara.Esperem mes noticies.gràcies per recordar-vos del meu Sant
.molts petons.PILAR