dissabte, 11 d’octubre del 2008

Tour Salar de Uyuni + deserts i llacs Bolivia

De bon matí ja vam agafar un bus, 27 places i molt estrets per anar a Uyuni, on comencen els tours. Ens van dir que el viatge seria dur pero no sabiem que eren entre 6 o 7 hores per camins de carro!!!!!!!! va ser com està dins una rentadora amb pols. Estan fent la carretera pero amb el ritme que porten almenys necessiten 10 anys per acabar-la.
Vam arribar a Uyuni a mitja tarda i vam contractar un tour amb una de les moltes companyies que hi havia, ens la van recomenar els de l'hotel, la companyia era Andes Salt Expeditions i el tour ens va sortir per 700 bolivians per barba ( 70euros ) per tres dies i dues nits amb pensió completa. Ens pensavem que el preu era correcte pero despres ens vam enterar que dels 6 que anavem al jeep erem els que haviem pagat més, som uns passarells, la Marta es va emprenyar molt i a partir d'ara discuteix tots els preus.
Així l'endemà ja vam sortir per començar el tour, juntament amb un brasilenyo que es jutge ( un personatge ), un basc que ha voltat mig mon i una parella tot curiosa, un paio de barna i una libanesa que viu a París que son parella. En teoria el tour es amb xofer i cuiner pero el nostre xofer també feia de cuiner.
Han estat tres dies espectaculars, sempre per sobre dels 3800m. Vam veure el salar d'Uyuni, deserts, llacs amb aigua de colors, hotels de sal, flamencs que aguanten el fred ( pensavem que nomes eren de llocs calorosos ), volcans, geisers, ens hem banyat a aigues termals a l'exterior amb temperatures sota zero i a 2/4 de 8 del matí, etc.... de les dues nits una vam dormir amb un alberg amb les parets, llits, taules, terra, cadires tot era de sal i l'altra nit vam dormir tipus comuna amb una barraca que fotia un fred de deu, en Pere dormia amb malles, brusa i gorro!!!!!!! i la marta em sembla que era dins la motxilla....
El més important és que els sis que anavem amb el toyota de seguida ens vam entendre molt bé i vam passar molts moments divertits, fent passar els mals moments de fred amb molt d'humor i una mica de vi ( rotllo don simon ).
En aquesta excursió podriem explicar moltissimes coses de les que hem vist, però tindriem molta feina i despres no us podrem explicar res, a més a més ara som a Xile i els preus son carissims comparat amb Bolivia.
Aquest tour començava a Uyuni ( Bolivia ) i acabava a Sant Pedro de Atacama ( Xile ).

--- LLOP I XAI --- ha dit...

la foto de vosaltres dos impressionant! molt guapa!